RADAR+ Online

Word Abonnee

1-avrotros-radar-antoinette-2015-_y1v7854.jpg

En de Warme Douche gaat naar...

Ons tv-programma RADAR reikt elke maandagavond ­tijdens de ­uitzending een Warme of een Koude Douche uit waarmee een kijker een ­persoon of een ­bedrijf een compliment geeft, of een ­standje. RADAR+ geeft dit keer twéé Warme Douches weg (omdat het buiten zo koud en kil is).

Warme Douche
Voor: Opticienketen Ace & Tate. 
Van: Marlou. 

Marlou: ‘Ik had mijn nieuwe bril van Ace & Tate nog maar drie weken, toen mijn puppy ’m in een onbewaakt ogenblik te pakken kreeg. Alles lag aan diggelen: de stalen pootjes, het kunststof montuur en zelfs het glas had het niet overleefd. Ik besloot Ace & Tate een chat te sturen of ik mijn bril online nogmaals kon bestellen zodat ik misschien niet naar de winkel hoefde te komen. Meteen kreeg ik van een zeer vriendelijke medewerkster een ontzettend tof antwoord, namelijk: ‘Stuur je bril (wat er van over is) maar op en dan maken wij een nieuwe geheel kosteloos voor jou klaar.’ Ik had dit totaal niet verwacht, wat een service! Natuurlijk heb ik er even een fotootje van de hond bij gedaan, zodat ze ook de dader konden zien. Een week later kreeg ik een pakket van Ace & Tate, naar mijn idee een beetje groot voor alleen een bril. Wat bleek? Er zat naast de nieuwe bril ook een groot bot in voor de hond. Met de mededeling: ‘Hopelijk bijt je hondje nu lekker in dit bot in plaats van jouw mooie bril!

Warme Douche
Voor: Synergy Health, de wasservice van het Prinses Máxima Centrum in Utrecht.
Van: Fleur Hoffer-Jansen.

Fleur Hoffer-Jansen: ‘Ons zoontje Cees van zeven maanden oud heeft sinds zijn derde maand kanker. Voor zijn geboorte heeft mijn moeder een handdoek voor hem gemaakt met hierop speciaal voor Cees geborduurde dino’s. Ook staan zijn naam en geboortedatum erop geborduurd. Dat is veel werk geweest, maar buiten dat heeft de handdoek nu veel emotionele waarde. De handdoek gaat altijd mee als ‘warm dekentje’ als Cees voor behandelingen naar het Prinses Máxima Centrum in Utrecht moet. Een paar weken geleden belandde de handdoek in een van de waszakken van het ziekenhuis. Een grote zoektocht volgde. Diverse vestigingen van Synergy Health werden op de hoogte gebracht uit te kijken naar de handdoek. Uiteindelijk bleek-ie te moeten liggen in de vestiging in Emmen. Containers vol handdoeken belanden daar, dus het was zoeken naar een speld in een hooiberg. Dankzij alle hulp is de handdoek tóch gevonden. We kregen een telefoontje, diverse mailtjes en de volgende dag na de vondst werd een pakketje met de handdoek thuisbezorgd. Een paar dagen later belde een van de managers om te vragen hoe het nu met onze Cees gaat, want veel mensen van zijn bedrijf waren geraakt door zijn verhaal. En of ze misschien nog iets voor ons konden betekenen. Ik vind dit zo ongelooflijk lief en ik ben de medewerkers van het bedrijf zó dankbaar. Vandaar dat ik ze graag op deze manier nog eens extra wil bedanken, want dat verdienen ze!’ Voor wie zich afvraagt hoe het inmiddels met de kleine Cees is: in januari hebben zijn ouders te horen gekregen dat Cees ziektevrij is. Een enorme opluchting, waardoor ze de komende drie maanden een adempauze hebben. Daarna moeten ze voor verder onderzoek terug naar het ziekenhuis.




Sluiten

INHOUDSOPGAVE
In dit RADAR+ magazine
004_BW_RADAR6.jpg
Deze website maakt gebruik van Cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.